lördag 19 december 2009

semester....

Nu har man äntligen semester! Även fast jag e mammaledig behöver jag semester! Nu har vi alla 3 åkt upp till mina föräldrar och min syster över jul. Det innebär fler som kan passa liten sötnos, byta blöja, mata när hon inte ska ammas förstås=) och nån annan (min kära mor) som lagar mat, tvättar och städar. Så nu får man äntligen slappna av lite och fundera och reflektera! Självklart kommer jag hjälpa mamma om det behövs men jag vet att hon gärna ombonar oss en vecka utan problem. Tindra har nästan börjat krypa. Hon e på gång det e bara fötterna som inte riktigt hänger med. Jag ska iaf fota en massa i jul och lägga upp bilder här sen när vi kommer hem igen. Men nu ska jag gå och slappa lite tror jag...jag har ju som sagt trots allt semester.....=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar