tisdag 5 januari 2010

Svappis igen!!!

Nu har jag bokat resa upp till svappis igen i mars. 11:e åker vi och 20:e kommer vi hem igen. Ska bli roligt att få åka upp igen trist bara att Jonny inte har råd att ta ledigt från jobbet å följa med. Men en annan får ju passa på nu när man ännu e mammaledig att åka. Och med tur å retur, 1 väska dit och 1 hem + avbest.skydd betala jag bara 668 kr. Billigt!! Tur att man fick julklapps pengar av mamma å pappa så man ha råd att åka. Då ska jag köra skoter f*n mer än en gång oavsett hur kallt det e. Ok e det -40 eller-50 så stannar jag nog inne men inte annars. Ska fixa nya glasögon snart. Det behövs mina e hur gamla som helst. och min syn har blivit sämre det har jag märkt så då e det dags för uppdatering. Och återigen tack mamma å pappa för julklapps pengar så jag kan göra det oxå....

2 kommentarer:

  1. Här har jag inte vart in på ett tag ju. Längtar som tusan tills ni kommer upp igen =). Och JA vi ska köra skoter i timmar...eller minuter iaf. Men f'n inte om de e över -25 grader iaf. Då får du köra ensam ;).
    Ja hur orkar jag pyssla? Mitt liv ju. Fast under set senaste året har det vart riktig segt med både, lust, ork & idéer. Men de ska jag försöka ändra på i år :P.
    Puss på dej my darling sis!!! ♥♥♥

    SvaraRadera
  2. Du e ju heltossig du ;). Har kört skoter engång i -28 grader. Var ingen vacker syn sen i spegeln. Hade ju förfrusit kinderna och hakan. Ont gjorde det också =/.
    Hade man haft en skidmask o hjälm hade de vart en annan femma =)

    SvaraRadera