tisdag 5 oktober 2010

dagis

Tindra har börjat på dagis för lite mer än en månad sen och det går jätte bra! Hon stortrivs verkligen! Äter å sover bra, busar och leker. Glad hela dagarna. Jag lovar man växer 10 cm (på höjden) varje dag när dom säger hur bra det går för henne. Hon e en rikitg dagis tjej=) Så stolt. Jobbigt bara att va ifrån henne så många timmar varje dag men det underlättar ju så klart när hon trivs.

Annars så jobbar man p åsom vanligt, det e kaos där var och varannan dag. SUCK! Men man e ju van. Snart e det jul jippie! Har börjat fundera på julklappar och i nov kommer pärona ner för att se Jerry Williams som mamma fick i 50 års present.....Jippie!

2 kommentarer:

  1. Hello gumman

    Nu får du se till att uppdatera ofta eftersom jag kommer att hänga här ganska mycket ;) Kolla in min blogg iampaulina.blogg.se

    Kram

    Paulina

    SvaraRadera
  2. Nä men...jag trodde du hade slutat skriva helt. Har inte vart in här sen i sommras ju :D.
    Roligt att du får så mycket beröm. Å jag är inte ett dugg förvånad. En mer social liten tjej får man ju leta efter.

    Saknar er.
    Puss puss

    SvaraRadera